П О Л О Ж Е Н Н Я Про постійні комісії Великодальницької сільської ради
- Деталі
- Категорія: Uncategorised
- Перегляди: 232
П О Л О Ж Е Н Н Я проект
про постійні комісії Великодальницької сільської ради
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Постійні комісії сільської ради (далі – постійні комісії) є органами ради, що обираються радою з числа її депутатів на строк повноважень ради для вивчення, попереднього розгляду та підготовки питань, які належать до відання ради, здійснення контролю за виконанням рішень сільської ради.
1.2. Перелік постійних комісій визначається рішенням сільської ради про утворення цих комісій.
1.3. Створення, реорганізація або ліквідація постійних комісій, обрання та переобрання голів цих комісій здійснюється виключно на сесії сільської ради за поданням сільського голови. Всі інші питання структури комісій вирішуються відповідними комісіями у порядку, визначеному цим Положенням. До складу постійних комісій не можуть бути обраними обрані сільський голова та секретар сільської ради.
Депутати сільської ради працюють у постійних комісіях на громадських засадах.
1.4. Повноваження постійних комісій сільської ради визначається Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні” та цим Положенням.
1.5. Організація роботи постійних комісій визначається цим Положенням.
1.6. Постійні комісії є відповідальними перед сільською радою і їх підзвітними. Діяльність постійних комісій координує за дорученням сільського голови секретар сільської ради.
1.7. Постійні комісії будують свою роботу на основі законності, гласності, рівноправності, вільного колективного обговорення і вирішення питань.
РОЗДІЛ 2. ПОВНОВАЖЕННЯ ПОСТІЙНИХ КОМІСІЙ.
Постійні комісії:
2.1. За дорученням сільської ради або за власною ініціативою:
2.1.1. Попередньо розглядають проекти програм соціально-економічного і культурного розвитку, місцевого бюджету, звіти про виконання програм і бюджету, вивчають і готують питання про стан та розвиток відповідних галузей господарського та соціально-культурного будівництва, інші питання, які вносяться на розгляд ради, розробляють проекти рішень ради погоджують їх з спеціаластом-юристом сільської ради, готують висновки з цих питань, виступають на сесіях з цих питань, виступають на сесіях з доповідями.
2.1.2. Доопрацьовують та редагують окремі проекти рішень за наслідками їх розгляду на сесіях ради, узагальнюють зауваження і пропозиції, що надійшли внаслідок обговорення проектів рішень ради виборцями.
2.1.3. За дорученням сільської ради, сільського голови, секретаря ради або за власною ініціативою вивчають діяльність підзвітних і підконтрольних раді та виконавчому комітету ради органів, а також з питань, віднесених до відання ради, підприємств, установ та організацій, їх філій і відділень незалежно від форм власності та їх посадових осіб, подають за результатами перевірки рекомендації на розгляд їх керівників, а в необхідних випадках – на розгляд сільської ради, здійснюють контроль за виконанням рішень сільської ради, її виконавчого комітету.
2.2. У питаннях, які належать до їх відання, в порядку визначеному законом, мають право:
2.2.1. Отримувати від керівників органів, підприємств, установ, організацій необхідні матеріали і документи.
2.2.2. Заслуховувати на своїх засіданнях керівників підприємств, організацій і установ, окремих громадян. За нез’явлення на засідання постійних комісій, надання недостовірної, неповної інформації, відмову надати інформацію або за навмисне її приховування, вказані особи несуть відповідальність відповідно до законодавства України. Це Положення не поширюється на інформацію, що становить державну таємницю, доступ до якої регулюється спеціальним законодавством.
2.2.3. Вимагати присутності осіб, зазначених у п. 2.2.2., на засіданнях сільської ради під час розгляду відповідного питання.
2.2.4. Вносити пропозиції щодо порядку денного сесії сільської ради, робити на них доповіді і співдоповіді, визначати доповідачів (співдоповідачів).
2.2.5. Звертатись до сільського голови, органів, які утворюються або затверджуються радою, інших установ, організацій і підприємств, незалежно від форми власності.
Звернення постійних комісій розглядаються в порядку, передбаченому Законом України „Про статус депутатів місцевих рад народних депутатів”.
2.3. Постійні комісії зобов’язані:
2.3.1. Якісно, відповідно до вимог чинного законодавства, готувати проекти рішень до розгляду на сесіях сільської ради, здійснювати попередній їх розгляд, редагування та підготовку питань, що належать до їх відання.
2.3.2. Періодично і раз на півроку, звітувати перед сільською радою про свою роботу.
2.3.3. Своєчасно виконувати доручення сільської ради, сільського голови чи секретаря сільської ради з питань підготовки проектів рішень та організаційної роботи, інформувати раду про хід їх виконання.
2.3.4. Вивчати і враховувати у своїй діяльності громадську думку, розглядати листи громадян, в яких містяться пропозиції з тих чи інших питань.
2.4. У разі невиконання або неналежного виконання головами постійних комісій своїх обов’язків, сільська рада може достроково переобрати, ліквідувати чи реорганізувати постійну комісію.
РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПОСТІЙНИХ КОМІСІЙ.
3.1. Основною формою роботи постійних комісій є засідання. Засідання постійної комісії скликається в міру необхідності і є правомочним, якщо в ньому бере участь не менше як половина від загального складу комісії.
3.2. Засідання постійних комісій проводиться відкрито і гласно, крім випадків, коли за рішенням постійної комісії проводиться закрите засідання.
3.3. На відкритому засіданні, крім членів комісії, можуть бути присутні запрошені особи.
3.4. Постійні комісії повинні повідомляти про дату, місце проведення слухання та питання, що виноситься на обговорення не пізніше як за три дні до його початку.
3.5. За результатами обговорення питання на засіданнях постійних комісій більшістю голосів від загального складу комісій шляхом голосування (відкритого чи закритого) приймаються:
3.5.1. Рішення – з питань, що стосуються організації роботи постійних комісій.
3.5.2. Рекомендації за результатами перевірок.
3.5.3. Висновки з питань, які вносяться на розгляд сільської ради.
3.6. Відкрите голосування здійснюється особисто членами постійних комісій підняттям руки. Підрахунок голосів під час відкритого голосування здійснює секретар постійної комісії.
3.7. На кожному засіданні постійної комісії ведеться протокол. У протоколі вказується:
3.7.1. Номер протоколу, дата, час і місце проведення засідання.
3.7.2. Прізвище головуючого на засіданні, список членів комісії, присутніх на засіданні та відсутніх, із зазначенням причин їх відсутності, список запрошених або викликаних осіб та тих з них, які присутні на засіданні.
3.7.3. Порядок денний засідання.
3.7.4. Розглянуті питання порядку денного, список депутатів та також запрошених і викликаних осіб, які виступили під час їх обговорення, короткий зміст виступів.
3.7.5. Назви документів розглянутих на засіданні комісії або поширених серед членів постійної комісії.
3.7.6. Результати голосування з питань порядку денного.
3.7.7. Прийняті рішення, рекомендації, висновки.
3.8. До протоколу додаються документи, розглянуті на засіданні, або копії цих документів, прийняті комісією документи і окрема думка членів комісії, які голосували проти або утрималися від голосування, разом із мотивами голосування.
3.9. Протокол засідання постійної комісії підписується головою і секретарем комісії.
3.10. Протоколи засідань постійної комісії є офіційним документом, що підтверджує процес обговорення і прийняття рішення, рекомендації чи висновку комісією.
3.11. Для розгляду на засіданнях постійних комісій питань, що належать до їх відання, можуть бути запрошені представники підприємств, організацій, установ, виконавчих органів ради, автори та ініціатори внесених проектів рішень, консультанти та експерти, фахівці, практики та інші особи, присутність яких на засіданнях визнана необхідною. Постійні комісії забезпечують цих осіб документами, що мають розглядатися на їх засіданні.
3.12. Постійні комісії зобов’язані завчасно, але не пізніше як за три дні до засідання, в письмовій або усній формі повідомити голову або секретаря сільської ради, підприємств, установ та організації, присутність яких на засіданнях визнана необхідною, а авторів проектів рішень про час і місце засідання та з питань, що розглядатимуться на ньому. В повідомленні запрошеним на засідання постійної комісії також зазначається, які документи та матеріали необхідно мати з собою. Запрошена особа зобов’язана прибути на засідання своєчасно.
3.13. Постійна комісія для вивчення питань, що розглядаються на засіданні, для розробки проектів рішень сільської ради може створювати підготовчі комісії і робочі групи із залученням вчених та спеціалістів, представників громадськості та призначати їх керівників. Повноваження підготовчих комісій та робочих груп визначаються постійної комісією у кожному випадку окремо.
До складу підготовчих комісій та робочих груп можуть за поданнями постійної комісії входити члени постійної комісії, а також (за її згодою) інші депутати сільської ради, які не є членами цієї комісії, працівники виконавчого апарату сільської ради.
3.14. Засідання постійної комісії відповідно до затвердженого нею плану роботи скликає голова постійної комісії.
3.15. Голова постійної комісії зобов’язаний також скликати засідання комісії, якщо на цьому наполягає не менш як одна третина від загального складу членів комісії. В разі коли голова постійної комісії на вимогу її членів не скликає засідання, вони можуть зібратися самостійно і за наявності кворуму обрати головуючого для ведення засідання.
3.16. Питання, які належать до відання кількох постійних комісій, можуть за ініціативою комісій, а також за дорученням секретаря або сільського голови розглядатись постійними комісіями спільно.
Спільні засідання веде один із голів цих комісій за їх взаємною згодою. У разі необхідності, спільне засідання за згодою постійних комісій можуть вести сільський голова або секретар ради.
Висновки, рекомендації і рішення прийняті постійними комісіями на їх спільних засіданнях, підписуються головами відповідних постійних комісій. Головування з обговорюваних питань проводиться окремо.
3.17. Організація роботи постійних комісій покладається на їх голів. Голова постійної комісії:
3.17.1. Забезпечує складання плану її роботи.
3.17.2. Запрошує, в разі необхідності, фахівців для участі у роботі постійної комісії та робочих груп, нею утворених.
3.17.3. Представляє постійну комісію у відносинах з державними органами, підприємствами, організаціями, установами, об’єднаннями громадян і окремими громадянами.
3.17.4. Підписує документи, прийняті постійною комісією, чим засвідчує відповідність їх змісту прийнятим рішенням.
3.17.5. Організовує роботу по виконанню рішень почтійної комісії, інформує її членів про хід її виконання.
3.17.6. Звітує сільській раді про роботу постійної комісії та її наслідки, інформує сільську раду про пропозиції постійної комісії щодо питань, розглянутих на її засіданнях.
3.17.7. Пропонує кандидатуру на посаду заступника голови постійної комісії.
3.17.8. Дає доручення заступнику голови постійної комісії, головам підготовчих комісій, робочих груп, секретареві постійної комісії.
3.17.9. Головує на засіданні постійної комісії.
3.17.10. Інформує членів постійної комісії про офіційні документи, листи, що надійшли до комісії, а також робить інші повідомлення, що стосуються діяльності постійної комісії.
3.18. Заступник голови постійної комісії:
3.18.1. За дорученням голови постійної комісії виконує окремі його функції, а також завдання щодо організації роботи постійної комісії.
3.18.2. У разі відсутності голови постійної комісії, виконує його обов’язки.
3.18.3. Підписує прийняті комісією висновки та рекомендації.
3.19. Секретар постійної комісії:
3.19.1. Бере участь у складанні плану роботи постійної комісії.
3.19.2. Контролює ведення діловодства постійної комісії, веде протоколи її засідань та підписує їх разом з головою постійної комісії.
3.19.3. Підписує прийняті комісією висновки та рекомендації.
3.19.4. Веде облік засідань постійної комісії та присутніх на її засіданнях.
3.19.5. Контролює виконання плану роботи, рішень постійної комісії та забезпечення її членів необхідними документами і матеріалами.
3.20. Члени постійної комісії зобо’язані:
3.20.1. Бути присутніми на засіданнях та брати участь у роботі постійних комісій, до складу яких вони входять.
3.20.2. Дотримуватись порядку на засіданнях постійних комісій.
3.20.3. Виконувати доручення голови постійної комісії, його заступника, а також доручення, визначені рішеннями постійної комісії.
3.21. Члени постійної комісії мають право:
3.21.1. Вносити пропозиції про розгляд на засіданнях постійних комісій будь-якого питання, що належить до їх відання, а також брати участь в обговоренні рекомендацій, висновків, пропозицій, прийнятті рішень постійною комісією та підготовці проектів рішень сільської ради.
3.21.2. Викласти свою окрему думку як додаток до рішення, рекомендації чи висновку постійної комісії.
РОЗДІЛ 4. ВИМОГА ЩОДО РЕКОМЕНДАЦІЙ І ВИСНОВКІВ ПОСТІЙНИХ КОМІСІЙ.
4.1. Постійні комісії подають на розгляд сільської ради свої висновки, рекомендації та підготовлені ними проекти рішень. Оформлення документів постійних комісій має відповідати вимогам, встановленим регламентом сільської ради та цим Положенням.
4.2. Висновок постійної комісії щодо нагляду і контролю за діяльністю виконавчих органів ради або посадової особи повинен:
4.2.1. Містити конкретні посилання на статті законодавчих актів України, що передбачають норми, які порушує або неналежно виконує цей орган чи посадова особа, із зазначенням фактів, які це підтверджують.
4.2.2. Складатись з мотивувальної і результативної частини, має бути зазначено місце і час розгляду питання, перелік членів постійних комісій, присутніх на засіданні.
4.2.3. Визначити заходи, які необхідно здійснити для усунення недоліків, виявлених постійною комісією, та мотивації щодо відповідальності, рекомендації щодо здійснення інших організаційних заходів.
Положення про постійні комісії Великодальницької сільської ради VІІ скликання”
- Деталі
- Категорія: Uncategorised
- Перегляди: 370
У к р а ї н а проект
Великодальницька сільська рада
Біляївського району Одеської області
Третя сесія сьомого скликання
Р і ш е н н я
Про затвердження „Положення про постійні
комісії Великодальницької сільської ради
VІІ скликання”
Відповідно до ч.13 ст.46 та ст.47 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” Великодальницька сільська рада
Вирішила :
1.Затвердити „Положення про постійні комісії Великодальницької сільської
ради VІІ скликання” згідно з додатком.
2.Вважати таким, що втратило чинність, рішення Великодальницької сільської ради від 17 грудня 2010 року № 6-VІ „Про затвердження положень про постійні комісії Великодальницької сільської ради VІ скликання”
Великодальницький сільський голова /підпис/ В.Г.Рибак
№ _________
від грудня 2015 року
Регламент
- Деталі
- Категорія: Uncategorised
- Перегляди: 263
проект
ЗАТВЕРДЖЕНО:
Рішенням Великодальницької
сільської ради
від «__24__» грудня 2015 р.
№_____-VII скликання.
РЕГЛАМЕНТ
Великодальницької сільської ради VII скликання
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Стаття 1. Правові засади діяльності Ради.
1.1. Великодальницька сільська рада (далі — Рада) є органом місцевого самоврядування, що представляє Великодальницьку територіальну громаду та здійснює від її імені та в її інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими законами України.
1.2 Порядок діяльності Ради, її органів, депутатів, посадових осіб визначається Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус депутатів місцевих рад», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про запобігання корупції», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», іншими законодавчими актами та цим Регламентом.
1.3. Регламент Великодальницької сільської ради (далі — Регламент) визначає порядок проведення першої сесії Ради, порядок обрання голови, секретаря Великодальницької сільської ради, скликання чергової та позачергової сесій Ради, призначення пленарних засідань Ради, підготовки і розгляду питань на пленарних засіданнях, прийняття рішень Ради про затвердження порядку денного сесії та з процедурних питань, а також порядок роботи сесії Ради
1.4 Регламент затверджується рішенням Ради, прийнятим більшістю голосів депутатів від загального складу Ради. У такому ж порядку приймається рішення про внесення змін і доповнень до Регламенту.
1.5. До прийняття Регламенту Ради чергового скликання застосовується Регламент, що діяв у попередньому скликанні.
1.6. У випадках прийняття законодавчих актів, внаслідок чого виникне неузгодженість окремих положень Регламенту з чинним законодавством, на черговій сесії повинні бути внесені відповідні зміни і доповнення до Регламенту.
1.7. У разі наявності розбіжностей норм Регламенту з нормами чинного законодавства України, діють норми чинного законодавства України.
Стаття 2. Основні принципи діяльності Ради.
2.1. Рада здійснює свою діяльність на принципах:
народовладдя;
1) законності;
2) гласності;
4 ) колегіальності; ,
3) поєднання місцевих і державних інтересів;
4) виборності;
5) правової, організаційної і матеріально-фінансової самостійності в межах повноважень, визначених законодавством;
6) державної підтримки та гарантії діяльності місцевого самоврядування;
7) судового захисту прав місцевого самоврядування;
8) підзвітності та відповідальності органів ради та її посадових осіб перед виборцями.
Стаття 3. Відкритість та гласність роботи Ради.
3.1. Сесії Ради проводяться гласно із забезпеченням права кожного бути присутнім на них, крім випадків, передбачених законодавством. Порядок доступу до засідань визначається Радою відповідно до закону та цього Регламенту. Фізичні особи, або представники юридичних осіб, які мають бажання бути присутніми на сесії ради, або засіданні постійної комісії і не запрошені головуючим на засідання, повинні повідомити голову ради, або голову комісії про свої наміри бути присутніми на засіданні сесії ради або комісії ради направивши головуючому відповідний лист-повідомлення не пізніше 5 днів від дати засідання.
3.2. Відкритість та гласність роботи Ради, її президії, постійних комісій може реалізовуватися шляхом публікації її рішень на інформаційному стенді в приміщенні ради, або на офіційному сайті Ради та у інший визначений Радою спосіб.
Стаття 4. Планування роботи Ради.
4.1. Діяльність Ради здійснюється відповідно до річного плану роботи Ради, затвердженого на пленарному засіданні.
4.2. План роботи на рік включає в себе напрямки діяльності Ради та її органів протягом року, визначає основні питання для розгляду на пленарних засіданнях, заходи з підготовки та реалізації рішень Ради, визначає відповідальних за їх виконання.
4.3. Проект плану роботи Ради розробляється під керівництвом голови Ради на підставі пропозицій постійних комісій та депутатів.
Стаття 5. Присутність на пленарних засіданнях Ради.
5.1. На пленарних засіданнях за рішенням Ради (або за запрошенням голови , секретаря ради) можуть бути присутні депутати інших рад, представники державних органів та органів місцевого самоврядування, об’єднань громадян, трудових колективів.
5.2. Головуючий на пленарному засіданні Ради повідомляє депутатів Ради про осіб, які присутні на пленарному засіданні Ради за запрошеннями. Цим особам за рішенням Ради може бути надане право виступити на пленарному засіданні Ради.
5.3. У разі необхідності може бути прийняте рішення про проведення пленарного засідання ради у іншому місці. Рішення про проведення пленарного засідання Ради у іншому місці приймається розпорядженням голови Ради.
Стаття 6. Закриті пленарні засідання Ради.
6.1. У разі необхідності, за рішенням Ради, яке приймається більшістю голосів депутатів Ради від загального складу Ради, проводяться закриті пленарні засідання для розгляду конкретно визначених питань.
6.2. На закритому пленарному засіданні Ради мають право бути присутніми голова сільської ради, депутати Ради, представники виконавчого апарату ради відповідальні за ведення протоколу засідання, а також особи, присутність яких необхідна для розгляду відповідного питання.
6.3. Учасникам закритого пленарного засідання забороняється використовувати засоби фото-, відеофіксації, засоби зв'язку, звукозапису та обробки інформації.
6.4. Підготовка протоколу закритого пленарного засідання Ради здійснюється виконавчим апаратом Ради в режимі, що унеможливлює розголошення обговорюваних на засіданні питань.
6.5. Порядок та обсяг інформації, що підлягає опублікуванню за підсумками закритого засідання, визначаються у кожному конкретному випадку рішенням Ради.
Стаття 7. Контрольна діяльність Ради та її постійних комісій.
7.1. Рада відповідно до встановлених законодавством повноважень, безпосередньо, або через свої органи здійснює контроль за роботою виконавчих органів Ради.
7.2. Постійні комісії Ради здійснюють свої контрольні функції щодо виконання рішень Ради.
7.3. Постійні комісії Ради у питаннях, які належать до їх відання, та в порядку, визначеному законом, мають право отримувати від керівників органів підприємств, установ, організацій та їх філій і відділень необхідні матеріали.
7.4. Рекомендації постійних комісій Ради підлягають обов’язковому розгляду органами, підприємствами, установами, організаціями, посадовими особами, фізичними особами, яким вони адресовані.
7.5. Про результати розгляду рекомендацій постійних комісій Ради органами, підприємствами, установами, організаціями, посадовими особами, фізичними особами, яким вони адресовані, та вжиті заходи вони мають повідомити постійні комісії у встановлений для цього строк.
Стаття 8. Контроль за виконанням рішень Ради.
8.1. Рада безпосередньо або через створені нею постійні комісії чи тимчасові контрольні комісії здійснює контроль за виконанням своїх рішень відповідно до Конституції України, законодавства про місцеве самоврядування, цього Регламенту.
8.2. Рішенням ради, як правило, покладається контроль за його виконанням на відповідну (профільну) постійну комісію Ради.
8.3. Рішення Ради одразу після їх прийняття, але не пізніше 7-денного строку після закриття сесії Ради, передаються до відповідних (профільних) постійних комісій Ради.
8.4. Постійна комісія Ради на своєму засіданні розглядає питання щодо контролю за виконанням отриманих рішень, надає інформацію про хід виконання відповідних рішень голові Ради.
Стаття 9. Підзвітність і підконтрольність виконавчих органів Ради.
9.1. Виконавчі органи Ради підзвітні та підконтрольні Раді у виконанні програм соціально-економічного культурного розвитку, цільових програм з інших питань, місцевого бюджету, а також у частині повноважень, делегованих Радою, та з виконання рішень Ради з цих питань.
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ РАДИ
Глава 1. ПІДГОТОВКА ПЛЕНАРНИХ ЗАСІДАНЬ
Стаття 10. Порядок скликання першої сесії Ради
10.1. Перша сесія новообраної сільської ради скликається відповідною територіальною виборчою комісією не пізніш як через два тижні після реєстрації новообраних депутатів ради в кількості, яка забезпечує повноважність складу ради. Перше пленарне засідання першої сесії відкриває голова зазначеної територіальної виборчої комісії, який інформує раду про підсумки виборів депутатів, а також про підсумки виборів Великодальницького сільського голови. З моменту визнання повноважень депутатів ради нового скликання та новообраного Великодальницького сільського голови головує на пленарних засіданнях ради першої сесії новообраний голова.
10.2. У разі якщо на час проведення першої сесії голова не обраний, про що на сесії ради інформує голова територіальної виборчої комісії, рада обирає тимчасову президію з числа депутатів ради в кількості трьох-п’яти осіб. Члени тимчасової президії почергово головують на пленарних засіданнях ради до обрання секретаря ради. З часу обрання секретаря ради він головує на пленарних засіданнях ради до часу обрання голови ради.
Стаття 11. Порядок денний першої сесії Ради.
11.1. До порядку денного першої сесії Ради мають бути включені такі питання:
11.1.1. Інформація голови територіальної виборчої комісії про підсумки виборів депутатів Ради та Великодальницького сільського голови і визнання їх повноважень;
11.1.2. Про обрання лічильної комісії;
11.1.3. Про обрання секретаря Ради;
11.1.4. Перша сесія у разі необхідності може складатися з двох пленарних засідань Ради.
Стаття 12. Порядок скликання сесії Ради
12.1. Великодальницька сільська Рада проводить свою роботу сесійно. Сесія складається з пленарних засідань Ради, а також засідань постійних комісій Ради.
12.2. Сесія Ради скликається в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал, а з питань відведення земельних ділянок та надання документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності — не рідше ніж один раз на місяць.
12.3. Сесія Ради згідно зі ст.46 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” можуть скликатися : сільським головою, секретарем ради, однією третиною депутатів від загального складу сільської ради.
12.4. Рішення про скликання сесії Ради, проекти рішень які вносяться на розгляд ради не пізніше як за 10 днів до сесії подаються до апарату ради, який не пізніше як за 8 днів до сесії доводить їх до відома депутатів.Сесію Ради відкриває і веде сільський голова.
12.5. Сесія ради є повноважною, якщо в її пленарному засіданні бере участь більше половини депутатів від загального складу Ради.
12.6. Пропозиції щодо питань на розгляд Ради можуть вноситися головою, постійними комісіями, депутатами, виконавчим комітетом Ради.
12.7. Протоколи сесій Ради, прийняті нею рішення підписуються особисто головою, у разі його відсутності — секретарем Ради.
12.8. Інформація про скликання сесії Ради оприлюднюється на інформаційному стенді у приміщенні Великодальницької сільської ради, за наявності, додатково у власних друкованих засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті Ради.
Стаття 13. Формування порядку денного сесії Ради.
13.1. Пропозиції до проекту порядку денного сесії Ради вноситься головою Ради, депутатами, постійними комісіями та виконавчим комітетом ради.
13.2. У випадку виникнення надзвичайних ситуацій та інших невідкладних випадків, передбачених законом, проекти рішень Ради оприлюднюються негайно після їх підготовки.
13.3. Проекти рішень Ради, які підлягають обговоренню, оприлюднюються на офіційному веб-сайті Ради (за наявності останнього), на інформаційному стенді у приміщенні Великодальницької сільської ради.
13.4. Проекти актів органу місцевого самоврядування оприлюднюються в порядку, передбаченому Законом України «Про доступ до публічної інформації», крім випадків виникнення надзвичайних ситуацій та інших невідкладних випадків, передбачених законом, коли такі проекти актів оприлюднюються негайно після їх підготовки.
13.5. Акти органів та посадових осіб Ради, які відповідно до закону є регуляторними актами, розробляються, розглядаються, приймаються та оприлюднюються у порядку, встановленому Законом України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".
13.6. Пропозиція щодо кожного питання, яке пропонується включити до проекту порядку денного сесії Ради або до затвердженого порядку денного сесії Ради, подається відповідно до Інструкції з діловодства Ради та чинного законодавства у формі проекту рішення із супровідним листом, пояснювальною запискою. Документи, що подаються до Ради пізніш як за 5 робочих днів до відкриття сесії, на розгляд сесії та постійних комісій Ради не виносяться, крім виняткових випадків, передбачених п. 16.13 цієї статті.
13.7. Проекти рішень Ради голова Ради або уповноважена ним особа передають до спеціалістів виконавчого апарату Ради для розгляду та встановлення відповідності його чинному законодавству. Якщо проект рішення відповідає чинному законодавству, уповноважені особи виконавчого апарату ради та юрист (за наявності) візують його, а у випадку невідповідності проекту рішення чинному законодавству — надають відповідний висновок. Після цього проект рішення разом з іншими матеріалами передається відповідній профільній, суміжній та іншим постійним комісіям для подальшої роботи. У разі наявності вмотивованих зауважень від постійних комісій, за дорученням голови Ради спеціалісти виконавчого апарату Ради та юрист (за наявності) повторно розглядають проект рішення з урахуванням зауважень.
13.8. Профільними комісіями є комісії, до повноважень яких Положенням про постійні комісії сільської ради віднесено підготовку та розгляд питань у межах компетенції Ради.
Суміжними комісіями є комісії, повноваження яких, згідно з Положенням про постійні комісії сільської ради, безпосередньо пов'язані з питаннями, що готуються профільною комісією на розгляд Ради.
Профільна та суміжні комісії, в яких підлягають розгляду пропозиції до порядку денного, визначаються головою Ради або Радою на пленарному засіданні відповідно до Положення про постійні комісії Ради.
13.9. У випадках, передбачених законодавством, до проекту порядку денного сесії Ради включаються також звіти посадових осіб органів, які рада відповідно утворює, обирає, призначає чи затверджує, про виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку, місцевого бюджету, рішень Ради із зазначених питань, а також, звіти інших посадових та службових осіб, які зобов'язаних звітувати перед Радою відповідно до законодавства України.
13.10. Розділ «Різне» включається до порядку денного кожного пленарного засідання незалежно від кількості питань, внесених на розгляд Ради. До розділу «Різне» не можуть вноситись питання дострокового припинення повноважень посадових осіб Ради, які перебувають на виборних посадах, притягнення осіб до дисциплінарної відповідальності.
13.11. На засіданнях постійних комісій та пленарних засіданнях Ради з питань порядку денного сесії доповідають розробники проектів рішень Ради, зокрема:
13.11.1 Проектів, розроблених виконавчими органами ради — голова сільської ради, його заступник, секретар ради або компетентний спеціаліст сільської ради. У даному випадку доповідача визначає головуючий на сесії Ради
13.11.2. Проектів, розроблених депутатами — самі депутати.
13.11.3. Проектів, розроблених постійними або тимчасовими комісіями — голова комісії або уповноважена комісією особа.
У разі відсутності зазначених осіб на засіданні постійної комісії, комісія має право не розглядати питання, які пропонуються розробниками для внесення до порядку денного сесії Ради.
13.12.У виняткових випадках, після видання розпорядження голови Ради
про скликання сесії, додатковому включенню до порядку денного підлягають питання: *
— про затвердження або внесення змін до місцевого бюджету;
— кадрові питання;
— питання, що потребують негайного розгляду.
Зазначені питання можуть бути внесені на розгляд ради на вимогу голови місцевої Ради, або секретаря ради, якщо останній виконує функції голови Ради на час його відсутності.
Стаття 14. Затвердження порядку денного сесії Ради.
14.1. Проект порядку денного сесії Ради обговорюється і затверджується в цілому більшістю голосів депутатів Ради від загального її складу.
14.2. Питання затвердженого порядку денного сесії ради можуть розглядатися в іншій, ніж передбачена в ньому послідовності, відкладатися, змінюватися чи виключатися з порядку денного за рішенням ради, прийнятим після обговорення за скороченою процедурою.
14.3. Питання щодо притягнення особи до дисциплінарної відповідальності, а також дострокового припинення повноважень посадової особи Ради, які не набрали необхідної кількості голосів «за», не можуть вноситись на повторний розгляд Ради.
Стаття 15. Порядок підготовки та розгляду регуляторних актів.
15.1. Підготовка проектів регуляторних актів здійснюється на підставі плану діяльності з підготовки цих проектів на наступний календарний рік, який затверджується Радою не пізніше 15 грудня поточного року та оприлюднюється відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності». План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів повинен містити визначення видів і назв проектів, цілей їх прийняття, строків підготовки проектів, найменування органів та підрозділів, відповідальних за розроблення проектів регуляторних актів. Затверджені плани діяльності з підготовки проектів регуляторних актів, а також зміни до них оприлюднюються, не пізніш як у десятиденний строк після їх затвердження.
Якщо регуляторний орган готує або розглядає проект регуляторного акта, який не внесений до затвердженого цим регуляторним органом плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів, цей орган повинен внести відповідні зміни до плану не пізніше десяти робочих днів з дня початку підготовки цього проекту або з дня внесення проекту на розгляд до цього регуляторного органу, але не пізніше дня оприлюднення цього проекту.
15.2. Розробник (виконавець) регуляторного акта готує аналіз регуляторного впливу відповідно до Методики підготовки аналізу регуляторного впливу, затвердженої Кабінетом Міністрів України.
15.3. Проект регуляторного акта разом із відповідним аналізом регуляторного впливу оприлюднюється у спосіб, передбачений статтею 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
15.4. Стосовно кожного регуляторного акта послідовно здійснюються базове, повторне та періодичне відстеження його результативності. До прийняття регуляторного акта сільською радою здійснюється базове відстеження.
15.5. У випадках, визначених Законом, аналіз регуляторного впливу не готується. Відповідальна постійна комісія забезпечує підготовку експертного висновку щодо регуляторного впливу, що здійснюється відповідно до вимог Закону.
15.6. Голова постійної комісії Ради, зазначеної в пункті 6 цієї статті, доповідає на пленарному засіданні Ради, при представленні проекту регуляторного акта, висновки щодо його відповідності вимогам Закону, підготовлені на підставі аналізу регуляторного впливу та експертного висновку.
Глава 2. ПРОВЕДЕННЯ ПЛЕНАРНОГО ЗАСІДАННЯ РАДИ.
Стаття 16. Відкриття та ведення пленарного засідання.
Пленарні засідання Ради відкриває, веде і закриває сільський голова або особа, визначена законодавством України. Засідання Ради може проводитися, якщо на ньому присутні більше половини депутатів Ради від загального складу Ради.
Стаття 17. Реєстрація депутатів Ради на пленарному засіданні Ради
17.1. На початку кожного пленарного засідання Ради секретар ради на пленарному засіданні проводить реєстрацію депутатів ради, присутніх на пленарному засіданні.
17.2. Для забезпечення реєстрації депутатів у місці проведення пленарного засідання виконавчий апарат виготовляє друкований реєстр, у якому кожен депутат особисто реєструється. Реєстр передається головуючому на пленарному засіданні, який оголошує кількість зарееєстрованих депутатів.
17.3. Якщо за даними реєстрації відкриття пленарного засідання Ради неможливе у зв’язку з відсутністю необхідної кількості депутатів Ради. головуючий на пленарному засіданні Ради може оголосити перерву, або встановлює інший день проведення пленарного засідання Ради з обов’язковим дотриманням вимог цього Регламенту щодо підготовки пленарного засідання Ради.
Стаття 18. Повноваження головуючого на пленарному засіданні Ради.
18.1. Головуючий на пленарному засіданні Ради:
18.1.1. Відкриває , закриває та неупереджено веде пленарні засідання Ради, оголошує перерви в пленарних засіданнях, повідомляє про осіб, які запрошені для участі у її роботі;
18.1.2. Виносить на обговорення проекти рішень, оголошує їх повну назву, редакцію та їх ініціаторів (розробників); інформує про матеріали, що надійшли на адресу Ради;
18.1.3. Організовує розгляд питань:
18.1.4. Повідомляє списки осіб, які записалися для виступу;
18.1.5. Надає слово для доповіді (співдоповіді), виступу, оголошує наступного промовця;
18.1.6. Створює рівні можливості депутатам Ради для участі в обговоренні питань;
18.1.7. Ставить питання на голосування, оголошує його результати;
18.1.8. Забезпечує дотримания цього Регламенту всіма присутніми на пленарному засіданні Ради;
18.1.9. Вносить пропозиції з процедурних питань щодо ходу пленарного засідання Ради (якщо з цих питань висуваються альтернативні пропозиції, пропозиції головуючого ставляться на голосування першими);
18.1.10. Вживає заходів _щодо дотримання порядку на пленарному засіданні Ради;
18.1.11. Має право виправляти фактичні помилки, допущені у виступах на пленарному засіданні Ради;
18.1.12. До початку розгляду питань порядку робить повідомлення депутатам Ради (в окремих випадках такі повідомлення головуючий може робити і в ході пленарного засідання Ради, як правило, не перериваючи виступу промовця або процедуру голосування):
18.1.13. Здійснює інші повноваження в межах цього Регламенту.
18.2. Під час пленарного засідання Ради головуючий на пленарному засіданні Ради не коментує і не робить висновків щодо промовців та їх виступів, за винятком випадків, передбачених Регламентом.
Стаття 19. Лічильна комісія.
19.1. Лічильна комісія обирається для організації проведення таємного голосування за допомогою бюлетенів на кожному пленарному засіданні, на якому виникає необхідність проведення таємного голосування або здійснення підрахунку голосів за допомогою Лічильної комісії.
19.2. Лічильна комісія обирається Радою з числа депутатів Ради за пропозицією головуючого шляхом відкритого голосування за списком без обговорення.
19.3. Лічильна комісія обирає зі свого складу голову, заступника голови і секретаря. Засідання Лічильної комісії проводяться виключно гласно і відкрито.
19.4. До складу Лічильної комісії не може входити депутат Ради, щодо якого:
19.4.1.оставлено питання щодо дострокового припинення повноважень;
19.4.2.вирішується питання про обрання на посаду (звільнення з посади) в органі місцевого самоврядування або комунальному підприємстві, установі, організації;
19.4.3.вирішується питання про притягнення до дисциплінарної відповідальності;
19.4.4.депутати Ради, кандидатури яких включені до бюлетенів для таємного голосування.
Стаття 20. Порядок розгляду питань порядку денного сесії.
20.1.Головуючий на пленарному засіданні Ради оголошує про розгляд кожного питання порядку денного сесії Ради. Головуючий повідомляє про назву рішення, яке підлягає розгляду, та про порядок розгляду питання.
20.2.Головуючий на пленарному засіданні за рішенням Ради може об’єднати обговорення кількох пов’язаних між собою питань порядку денного.
Стаття 21. Порядок надання слова.
21.1. Доповіді, співдоповіді виголошуються з місця.
21.2. Виступ промовця не переривається, крім випадків порушення доповідачем (виступаючим) приписів чинного законодавства України, Регламенту, правил етики та дисципліни.
21.3. За усним зверненням депутата Ради, перед тим, як головуючий на пленарному засіданні оголосить про припинення обговорення питання, депутату може бути надане слово з місця для висловлення позиції:
21.4. Виступ депутата у такому випадку не може перевищувати 1 (однієї) хвилини.
Стаття 22. Визначення часу для виступів на сесії Ради.
22.1. Для до доповіді надається до 15 хвилин, для співдоповіді — до 10 хвилин.
22.2. Кожний має гарантоване право задати запитання доповідачу (співдоповідачу), а також на виступ з питання чи пропозиції, які мають ставитися на голосування. Для виступу надається до 5 хвилин.
22.3. Кожен бажаючий має право поставити доповідачу або співдоповідачу запитання по суті доповіді. Запитання формулюються коротко і чітко. Головуючий на пленарному засіданні ради оголошує письмові запитання та надає слово для запитань депутатам Ради (в порядку надходження) від різних зареєстрованих депутатських фракцій та груп. Депутат ради, який поставив запитання, може уточнити та доповнити його. Виступаючим у обговоренні запитання не ставляться, за винятком уточнюючих запитань від головуючого на пленарному засіданні ради.
22.4. Для відповіді на запитання надається до 10 хвилин.
22.5. Для повторних виступів у обговоренні, а також для виступів щодо постатейного голосування окремих положень проектів рішень, для заяв, внесення запитів депутатам надається час тривалістю до 5 хвилин.
22.6. Для виступів в розділ «Різне» порядку денного надається до 3 хвилин.
22.7. Для виступів _щодо пороцедури та з мотивів голосування, пояснень, зауважень, пропозицій, повідомлень і довідок, внесення поправок та виступів з місця — 1 хвилина.
22.8. Для заключного слова по темі доповіді надається до 5 хвилин. Якщо доповідь здійснювалась кількома особами, заключне слово промовляє лише один з доповідачів, а час для проголошення заключного слова не подовжується.
22.9. За необхідності, на прохання промовця та за згодою депутатів Ради, головуючий на пленарному засіданні ради може подовжити йому час для виступу до 2 хвилин.
22.10. Якщо виступ промовця повторює те, що вже виголошували інші промовці під час обговорення даного питання, і головуючий пленарному засіданні вважає, що Рада отримала з цього питання достатньо інформації, він може звернутися до промовця з проханням скоротити або закінчити виступ.
Стаття 23. Право депутата на виступ.
23.1. Ніхто з присутніх на пленарному засіданні Ради не може виступати без дозволу головуючого.
23.2. Головуючий на пленарному засіданні Ради надає слово виступаючим з дотриманням черговості, встановленої для промовців на підставі їх заяв про надання слова, та із забезпеченням виступів представників від різних депутатських груп та фракцій, якщо інше не встановлено цим Регламентом. Головуючий на пленарному засіданні Ради, за погодженням з Радою, може визначити іншу черговість виступаючих.
23.3. Депутат Ради у будь-який момент може відмовитися від свого запису на виступ. У разі відсутності депутата Ради в момент надання йому слова вважається, що він відмовився від слова.
Стаття 24. Порядок розгляду та обговорення питання.
24.1. На пленарному засіданні ніхто не може виступати без дозволу головуючого. Промовець повинен виступати тільки з того питання, з якого йому надано слово. Депутат та головуючий може виступити на засіданні ради з одного і того ж питання чи пропозиції , які будуть ставитися на голосування, не більше двох разів.
24.2. Розгляд та обговорення питання на пленарному засіданні Ради, як правило, включають:
24.2.1 .доповідь, запитання доповідачу і відповіді на них;
24.2.2 .співдоповіді (за необхідності), запитання співдоповідачам і відповіді на них;
24.3. Окрема думка депутата Ради щодо висновків та рекомендацій постійної комісії Ради, до складу якої він входить, викладена письмово, доводиться до відома Ради на пленарному засіданні ради спільно з висновками та рекомендаціями постійної комісії Ради, яких вона стосується.
Стаття 25. Закінчення обговорення питання.
25.1.Тексти виступів депутатів Ради, які записалися для виступу, але не мали змоги виголосити їх у зв’язку з припиненням обговорення, на прохання депутатів повинні бути включені до протоколу засідання, якщо вони подаються секретарю сесії Ради одразу ж після закінчення пленарного засідання Ради.
25.2. Якщо список бажаючих виступити вичерпано або якщо ніхто не подав заяву про надання слова, а також у разі закінчення визначеного для обговорення часу, головуючий на пленарному засіданні Ради оголошує про припинення обговорення.
РІШЕНЬ.
Стаття 26. Загальні положення порядку голосування.
26.1. Розгляд одного питання порядку денного без прийняття рішення щодо нього, як правило, не може перериватися розглядом інших питань порядку денного. Після закінчення часу для обговорення питання головуючий на пленарному засіданні Ради оголошує про перехід до голосування.
26.2. Головуючий на пленарному засіданні Ради оголошує початок голосування та вид голосування, якщо з приводу процедури голосування є спеціальні вимоги, або якщо від депутатів надійшли пропозиції щодо зміни виду голосування.
Стаття 27. Черговість голосування альтернативних проектів рішень, пропозицій і поправок.
27.1. У першу чергу на голосування ставиться проект рішення, пропозиції і поправки, які надійшли від депутата, постійної комісії та інших осіб, які готували проекти цих документів. У разі надходження інших (альтернативних) проектів рішень, пропозицій і поправок, вони ставляться на голосування у порядку їх надходження.
Стаття 28. Вимоги до процедури голосування.
28.1 Перед кожним голосуванням головуючий на пленарному засіданні формулює зміст питання, що буде ставитися на голосування, і, якщо немає заперечень, відразу ставить його на голосування.
28.2. У разі, коли щодо проекту рішення або щодо питання, яке виноситься на розгляд Ради, проводилася експертиза, громадські слухання, консультації тощо після проголошення змісту питання, головуючий оголошує текст висновку експертизи, слухань, обговорень тощо, і тільки потім проголошує проект рішення та ставить питання на голосування.
28.3. Голосування здійснюється депутатами Ради особисто в залі засідань Ради.
28.4. Після оголошення головуючим на пленарному засіданні Ради про початок голосування ніхто не може його переривати. З початку голосування і до оголошення його результатів слово нікому не надається.
28.5. Після закінчення голосування головуючий на пленарному засіданні Ради оголошує його повні результати і прийняте рішення.
28.6. У разі порушення процедури голосування або виникнення перешкод під час його проведення негайно проводиться повторне голосування без обговорення.
Стаття 29. Загальні вимоги до рішення Ради.
29.1. Рішення Ради з будь-якого питання приймається на її пленарному засіданні після обговорення. Прийняття рішення без обговорення питання на пленарному засіданні Ради допускається лише у випадках, якщо більшість депутатів ради не заперечує на пленарному засіданні Ради проти прийняття рішення без обговорення.
29.2. Рішення Ради (крім рішень з процедурних питань) вважаються прийнятими, якщо за них проголосувала більшість депутатів від загального складу Ради.
29.3. За пропозицією депутата або за власною ініціативою головуючий може поставити на голосування процедурне питання про повернення до повторного розгляду рішення, яке вже виносилося на розгляд.
Стаття 30. Рішення Ради з процедурних питань.
30.1. Рішення Ради з процедурних питань приймаються більшістю голосів депутатів Ради, зареєстрованих на пленарному засіданні Ради.
30.2. Процедурними вважаються питання, що стосуються визначення способу розгляду питань на пленарному засіданні Ради.
30.3. Процедурні питання не потребують обговорення. Якщо виникає сумнів, чи є запропоноване для розгляду питання процедурним, рішення про це без обговорення приймається більшістю голосів депутатів від загального складу Ради.
Стаття 31. Протокол сесії.
31.1. Засідання сесій Ради протоколюються. Ведення та оформлення протоколу здійснює виконавчий апарат Ради.
31.2. У протоколі фіксуються хід і результати проведення пленарного засідання Ради, зокрема (але не виключно):
31.2.1. відомості про дату, час і місце проведення пленарного засідання Ради;
31.2.2. кількість депутатів Ради, зареєстрованих на пленарному засіданні Ради;
31.2.3. питання порядку денного пленарного засідання Ради та ті з них, які винесені на голосування;
31.2.4. прізвище, ім’я, по батькові головуючого на пленарному засіданні Ради і виступаючих;
31.3. Протоколи сесій та прийняті нею рішення підписуються особисто головою сільської Ради, а у разі його відсутності — секретарем сільської Ради.
Стаття 32. Відкрите голосування. Відкрите поіменне голосування
32.1. Для прийняття рішень, з’ясування волевиявлення депутатів Ради на пленарних засіданнях Ради проводиться відкрите голосування або відкрите поіменне голосування. Відкрите голосування здійснюється у режимі фіксації волевиявлення депутатів.
Стаття 33. Загальні положення про таємне голосування.
33.1.Таємне голосування обов’язково проводиться у випадках, передбачених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», або за ініціативою головуючого чи більшістю депутатів.
Стаття 34. Вимоги до бюлетеня для таємного голосування.
34.1. Бюлетені для таємного голосування повинні бути однаковими за матеріалом виготовлення, кольором, розміром, змістом. У бюлетені для таємного голосування зазначається також мета голосування — обрання, призначення, затвердження, дострокове припинення повноважень тощо.
34.2. Запитання, винесені для вирішення шляхом проведення таємного голосування, повинні бути сформульовані таким чином, щоб на них можна було дати чітку та однозначну відповідь (висловити чітку позицію з волевиявлення). Проти кожного питання, винесеного на таємне голосування, має бути розміщений графічний знак (трикутник, квадрат, коло тощо), за допомогою відмітки у якому депутат може чітко висловити своє волевиявлення. Якщо питання передбачає кілька варіантів відповідей («так», «ні», «утримався»), проти такого питання у бюлетені має бути розміщено кілька графічних символів із позначенням варіанту відповіді. Варіанти відповіді та графічні символи мають бути розміщені таким чином, аби унеможливити їх неоднозначне розуміння та уникнути плутанини щодо того, яку відповідь надає депутат, роблячи позначку рядом (навколо) відповідного символу (варіанту відповіді).
34.3. Організація виготовлення бюлетенів для таємного голосування у кількості, що відповідає фактичній кількості депутатів Ради, покладається на апарат Ради. Доручення про виготовлення бюлетенів для таємного голосування дає голова Ради або інша особа, на вимогу якої скликане пленарне засідання Ради. У випадку проведення першого засідання Ради нового скликання бюлетені для голосування виготовляються апаратом Ради за дорученням голови Лічильної комісії одразу після обрання комісії, для чого у пленарному засіданні оголошується перерва.
34.4. Виготовлені до початку пленарного засідання бюлетені для таємного голосування передаються представником апарату Ради голові Лічильної комісії одразу після її обрання. Лічильна комісія перевіряє, чи відповідають бюлетені для таємного голосування встановленій формі та чи виготовлені вони у кількості, що відповідає фактичній кількості депутатів Ради.
34.5. Якщо виготовлені до початку пленарного засідання бюлетені не відповідають вимогам, передбаченим чинним законодавством чи цим Регламентом, у засіданні Ради оголошується перерва для виготовлення нових бюлетенів для таємного голосування за формою, встановленою Лічильною комісією. Нові бюлетені виготовляються виконавчим апаратом Ради під контролем уповноваженого представника (представників) Лічильної комісії.
34.6. Недійсними вважаються бюлетені:
34.6.1. невстановленого зразка;
34.6.2. в яких підтримано дві і більше кандидатур на одну посаду;
34.6.3. у яких голосуючим не зроблено жодної позначки;
34.6.4. з яких неможливо з’ясувати волевиявлення депутата Ради;
34.6.5. до яких додатково вписані прізвища, не погоджені на пленарному засіданні.
34.7. Якщо у скриньках для таємного голосування виявиться більше бюлетенів встановленого зразка, ніж їх видано згідно з реєстром про одержання бюлетенів, всі бюлетені для таємного голосування вважаються недійсними і проводиться переголосування.
Стаття 35. Процедура таємного голосування.
35.1.Час, місце і порядок проведення таємного голосування визначаються Лічильною комісією, про що вона повідомляє депутатів Ради. Лічильна комісія перед початком голосування забезпечує всі необхідні умови для додержання таємності голосування.
35.2. Бюлетені видаються згідно відомості для таємного голосування згідно Реєстру про одержання бюлетеня для таємного голосування.
35.3. Кожному депутату Ради після проставлення особистого підпису в Реєстрі про одержання бюлетеня для таємного голосування Лічильна комісія видає один бюлетень для таємного голосування.
35.4. Голосування здійснюеться проставленням у бюлетені позначки напроти прізвища кандидата, за якого депутат ради голосує (проставлення позначки навпроти відповіді «так», «ні» або «утримався» — якщо питання передбачає кілька варіантів відповіді). Заповнений бюллетень у згорнутому вигляді опускається в скриньку.
Стаття 36. Повторне таємне голосування.
36.1. У разі, коли бюлетені для таємного голосування одержали менше половини або половина депутатів ради від загального складу Ради, голосування визнається таким, що не відбулося, та призначається повторне голосування.
36.2. Якщо до бюлетеня внесено декілька кандидатур, а необхідно обрати, призначити чи затвердити лише одну особу і жоден кандидат не одержить при першому голосуванні необхідної більшості, проводиться повторне голосування щодо двох кандидатур, які одержали найбільшу кількість голосів при першому голосуванні.
36.3. Якщо внаслідок вибуття кандидатів з балотування залишається один кандидат, повторне голосування проводиться щодо нього.
Стаття 37. Підведення підсумків таємного голосування.
37.1. Підрахунок результатів таємного голосування здійснюється Лічильною комісією відкрито.
37.2. Результати таємного голосування Лічильна комісія заносить до протоколу, який підписують всі її члени. У разі незгоди будь-кого з членів Лічильної комісії з даними протоколу, він у письмовій формі викладає свою окрему думку, яка додасться до протоколу і оголошується на пленарному засіданні Ради.
37.3. Про результати таємного голосування голова Лічильної комісії або визначений комісією доповідач доповідає на пленарному засіданні Ради, відповідає на запитання депутатів Ради.
Стаття 38. Наслідки порушення порядку таємного голосування.
38.1. У разі виявлення Лічильною комісією порушення порядку голосування, результати голосування оголошуються Лічильною комісією недійсними.
Про порушення Лічильна комісія доповідає Раді. Якщо при визначенні результатів голосування порушено порядок визначення результатів голосування, за процедурним рішенням Ради проводиться повторне голосування.
ГЛАВА 4. НАБРАННЯ ЧИННОСТІ РІШЕННЯМИ РАДИ. ВНЕСЕННЯ ЗМІН
ТА ДОПОВНЕНЬ, СКАСУВАННЯ РІШЕНЬ РАДИ
Стаття 39. Набрання чинності рішеннями ради.
39.1. Рішення ради нормативно-правового характеру набирають чинності з дня їх офіційного оприлюднення, якщо не встановлено іншого строку введення цих рішень в дію.
39.2. Рішення ради індивідуально-правового характеру набирають чинності з моменту їх прийняття, якщо не встановлено іншого строку введення цих рішень в дію.
Стаття 40. Внесення змін до рішень Ради.
40.1.За мотивованим поданням голови Ради, постійної комісії, інших суб’єктів, що відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» є ініціаторами і розробниками проекту рішення, Рада може внести зміни (доповнення) до раніше прийнятого чинного рішення Ради.
40.2. Рада може змінити та/або доповнити свої раніше прийняті рішення з будь-яких питань, що належать до її компетенції.
40.3. Профільна постійна комісія Ради попередньо розглядає доцільність внесення змін, доповнень до раніше прийнятих Радою рішень.
40.4. Рішення про внесення змін та/або доповнень до раніше прийнятого рішення Ради приймається у порядку, передбаченому для рішення, до якого вносяться відповідні зміни та/або доповнення.
40.5. Рішення про внесення змін та/або доповнень до раніше прийнятого рішення Ради набуває чинності у порядку, передбаченому для рішення, щодо якого вносяться зміни та/або доповнення.
Стаття 41. Скасування рішень Ради.
41.1. За мотивованим поданням голови Ради, секретаря ради, постійної комісії, інших суб’єктів, що відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» є ініціаторами і розробниками проекту рішення, Рада може скасувати раніше прийняте рішення.
41.2. Рада може скасовувати свої раніше прийняті рішення з будь-яких питань, що належать до її компетенції.
ГЛАВА 5. ПИТАННЯ ДИСЦИПЛІНИ ТА ЕТИКИ
Стаття 42. Дисципліна та етика на сесіях сільської Ради.
42.1. На пленарному засіданні Ради промовець не повинен вживати образливі висловлювання, закликати до незаконних і насильницьких дій, використовувати у своїх виступах недостовірні або неперевірені відомості та допускати прояви некоректної поведінки. Головуючий на пленарному засіданні Ради після попередження промовця про неприпустимість таких висловлювань і закликів або у разі некоректної поведінки має право припинити його виступ, а у разі нереагування на попередження головуючого — позбавити його права виступу на пленарному засіданні ради з даного питання. У разі повторного порушення дисципліни та етики промовець може бути позбавлений головуючим або за рішенням більшості від присутніх депутатів права виступу на поточному пленарному засіданні Ради.
42.2. Якщо промовець висловлюється не з обговорюваного питання, або виступає не з тих підстав, з яких йому надано слово, головуючий на пленарному засіданні Ради після двох попереджень позбавляє його слова. Та частина виступу промовця, яка виголошена після позбавлення його слова, не включається до протоколу пленарного засідання Ради.
42.3. Під час пленарного засідання Ради депутати Ради не повинні заважати промовцям і слухачам діями, які перешкоджають викладенню або сприйняттю виступу (вигуками, оплесками, вставанням тощо).
42.4. Якщо депутат своєю поведінкою заважає проведенню засідання Ради, головуючий попереджує його персонально і закликає до порядку. У разі грубого порушення дисципліни або перешкоди проведенню засідання головуючий може оголосити перерву або закрити засідання.
42.5. Особи, присутні за запрошеннями на пленарних засіданнях Ради, засіданнях постійних комісій чи тимчасових контрольних комісій, робочих груп, мусять
утримуватися від публічних проявів свого ставлення до того, що відбувається, і не порушувати порядок.
Стаття 43. Доручення сільської ради та її органів.
43.1. За рішенням сільської ради або її органів, а також голови ради депутату може бути доручено взяти участь у вирішенні питань, віднесених до відання ради або її органу.
43.2. Доручення депутату оформляється у письмовому вигляді.
43.3. Виконання доручення ради або її органу є обов'язковим.
43.4. Про виконання доручення ради або її огану депутат зобов'язаний повідомити посадову особу, яка підписала відповідне доручення.
ГЛАВА 6. ЧИННІСТЬ РЕГЛАМЕНТУ
Стаття 44. Прийняття та внесення змін та доповнень до регламенту сільської ради.
44.1. Регламент сільської ради визначає організацію та порядок діяльності ради та її органів.
44.2. Процедурні питання, не врегульовані законом чи регламентом вирішуються радою, виходячи з необхідності реалізації у повному обсязі прав депутатів при їх рівній відповідальності перед виборцями.
44.3. Регламент сільської ради є обов'язковим для виконання сільською радою та її органами, а також в межах повноважень ради — для підприємств, організацій, установ розташованих на території Великодальницької сільської ради.
44.4. Регламент, а також зміни та доповнення до нього, приймаються сільською радою більшістю голосів від загальної кількості депутатів сільської ради і набувають чинності з моменту їх прийняття.
44.5. Зміни та доповнення можуть бути внесені до регламенту за ініциативою сільського голови, постійних комісій ради, депутатів.
44.6. Будь-які зміни до регламенту стають постійною нормою і вносяться до основного тексту.
Стаття 45. Порядок скасування Регламенту сільської ради.
45.1. Чинність регламенту чи його окремих положень може бути призупинена чи припинена в зв'язку з невідповідністю чинному законодавству України чи за рішенням сільської ради.
Про затвердження регламенту
- Деталі
- Категорія: Uncategorised
- Перегляди: 157
Україна проект
Одеська область Біляївській район
Великодальницька сільська рада
Р І Ш Е Н Н Я
Про затвердження Регламену Великодальницької сільської ради Біляївського району Одеської області сьомого скликання
Керуючись пунктом 1 частини 1 ст. 26, частиною 13 ст. 46 , ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Великодальницька сільська рада
Вирішила:
1.Затвердити Регламент Великодальницької сільської ради сьомого скликання в новій редакції (додається).
2. Рішення другої сесії сільської ради шостого скликання від 17.12.2010 року № 3-VI “Про Регламент роботи сільської ради шостого скликання” вважати таким , що втратило чинність.
Великодальницький сільський голова /підпис/ Рибак В.Г.
від 24 грудня 2015 року
Розпорядження
- Деталі
- Категорія: Uncategorised
- Перегляди: 187
УКРАЇНА
Одеська область
Виконком Великодальницької сільської ради
Біляївського району, Одеської області.
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Про скликання чергового засідання виконкому
Керуючись ст. 12, 42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”
1.Скликати 23 грудня 2015 року о 15.00 годині чергове засідання виконкому сільської ради, на якому розглянути слідуючі питання:
1.1.Про розгляд проекту бюджету В.Дальницької сільської ради на 2016 рік.
1.2.Про надання дозволів на виготовлення проектних документацій, отримання вихідних даних щодо забудов земельних ділянок.
1.3.Про присвоєння адрес.
1.4.Про затвердження складу адміністративної комісії при виконкомі В.Дальницької сільської ради.
1.5.Про затвердження складу опікунської ради при виконкомі В.Дальницької сільської ради.
1.6.Про план роботи виконкому В.Дальницької сільської ради на 2016 рік.
1.7.Про надання дозволів на реконструкцію житлових будинків.
1.8.Про надання дозволів на торгівлю.
1.9.Про затвердження паспорту прив”язки стаціонарних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності ФОП Оскирко І.А. по вулиці по вулиці Калініна, 80 та Бей В.І. по вулиці Шевченко, 112 в селі В.Дальник.
1.10. Про переіменування селища Червоний Розселенець.
1.11. Про надання дозволу на розміщення рекламного банеру гр.Кириленко О.П. по вулиці Молодіжній, 1-б. В с.В.Дальник.
1.12. Про надання дозволу на підключення до існуючої водопрновідної мережі та погодження технічних умов на водопостачання .
1.13. Про прийняття до комунальної власності сільської ради з балансу ДП “Дослідне господарство “Южний”ЗТП № 796 за адресою -село В.Дальник, вулиця Леніна, 63-Б.
1.14. Про підготовку до Новорічних свят.
2. Різне.
Великодальницький сільський голова /підпис/ В.Г.Рибак
№ 71
від 14 грудня _2015 року.
Відео
ОБ'ЯВА
Телефони “Гарячих ліній”
Пожежна охорона 101
Швидка допомога 103
Аварійна газова служба 104
Районні електромережі-черговий 2-11-94
Біляївське відділення поліції-черговий 102, 048-21296
Усатівське відділення поліції-черговий 0482-308400
Черговий тел.сільської ради - 068-78-99-315
Шановний господарю !
Звертаємось до Вас з проханням вжити усі необхідні
заходи, щодо недопущення проникнення злодіїв до Ваших
садиб. У разі винекнення надзвичайної ситуації просимо
Вас негайно повідомити по телефонам вище вказаних черго-
вих ліній. Якщо Вам стали відомі випадки появлення підоз-
рілих осіб, підозрілого транспорту, особливо у нічний час,
просимо Вас негайно повідомити про такі факти по черго-
вому телефону 0688228106.
Також просимо вас повідомити про відомі факти зібрань підоз-
рілих осіб у помешканнях або інших приміщеннях, торгівлю
наркотичними виробами та незаконну торгівлю алкогольними
напоями.
З повагою
сільський голова В.Г.Рибак.
На території нашої громади будується Свято-Георгіївський храм с.Великий Дальник. Храм є "серцем" кожної громади!
Сьогодні активно продовжуються роботи по будівництву і не хотілось, щоб вони зупинились.
Всі бажаючі мають можливість допомогти у будівництві Свято-Георгіївського храму.
Банківські реквізити:
Православний приход Свято-Георгіївської церкви
Код ЄДРПОУ 20995232
МФО 380805
Р/р 26005223158
АТ "Райфайзен Банк Аваль" м.Київ
- Ви тут:
- Головна